הפרקליט הבכיר בריאיון: "הפרקליטות מתנהגת ביהירות"

אסתי פלד No Comments on הפרקליט הבכיר בריאיון: "הפרקליטות מתנהגת ביהירות"

עו"ד ששי גז על הפרקליטות במשפט נתניהו: "גם עכשיו הם מתנהגים ביהירות שהם ממשיכים עם האישום ואפילו תוקפים את בית המשפט. אבל לדעתי זו רק טקטיקה למשא ומתן"

צילום: פלאש 90
12:03
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לרתום את כוח ההתמדה בחזרה לשגרה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד ששי גז, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על משפט נתניהו. "תיק השוחד איננו. השופטים לא אמרו את זה ביום הראשון למשפט אלא אחרי ששמעו כמעט את כל העדים בתיק 4000. זה מאוד רציני. זה שהפרקליטות לא מקבלת את זה – זה לא יעזור להם הרבה. כמו שאמרתי מההתחלה תיק 4000 לא היה צריך להיות תיק שוחד".

עם זאת, לדבריו: "נשארו עדיין שלושה כתבי אישום על הפרת אמונים. אי אפשר להקל ראש בזה. מראש ממשלה מצפים שיהיה בלי שום אישום. רבין התפטר בגלל חשבון דולרים של אשתו".

על הפרקליטות: "הם ניסו לדרוך על קרקע שלא הייתה קיימת. פעם ראשונה שהגישו כתב אישום על 'סיקור חיובי' או 'היענות לדרישות סיקור'".

"מצד שני", הוסיף: "אסור שהפרקליטות תהיה מפוחדת בגלל תוצאות כאלה. הם צריכים להיות זהירים אבל לא לפחד. הקריאות שישלמו על כך בראשם מיותרות".

הוא מתח ביקורת על התביעה: "גם עכשיו הם מתנהגים ביהירות שהם ממשיכים עם האישום ואפילו תוקפים את בית המשפט. אבל לדעתי זו רק טקטיקה למשא ומתן".



0 תגובות